Home  |  Winstgevende teksten  |  Blog  |  Over  |  Contact

Helderheid scheppen in jouw verhaal en daar winstgevende teksten van maken

 

Ik help ondernemers met
het schrijven van onweerstaanbare teksten op hun website.
In heldere taal.
Korte zinnen.
Een losse schrijfstijl die vooral beeldend is.
Ik geloof dat inspelen op behoeften en dat duidelijk verwoorden helpt bij het verbinden van ondernemer en bezoeker.
En niet op de dertien-in-een-dozijn-manier. Jij moet eruit springen! En ik weet hoe.

Want als ondernemer wil je klanten. Via je netwerk, de borrels maar ook via je website. Je hebt niet voor niets zo hard nagedacht over je teksten.Je vingers blauw getypt op LinkedIn, Instagram en Facebook.

Hoe rot is het als je bezoekers binnen een vloek en een zucht weer weg zijn? Als ze niet op die knop ‘schrijf je nu in’ klikken? Om moedeloos van te worden.

Daar help ik ondernemers in de dienstensector mee.

Waarom? Omdat ik er een kick van krijg. Dat moment wanneer je een stuk tekst leest en je het iemand gewoon hóórt zeggen. Heerlijk.

Ik merk dat veel ondernemers online vooral vanuit zichzelf praten. Lekker in vakjargon. Coachtaal (jeuk!). Of heerlijke management woorden verpakt in lange formele zinnen om te laten zien dat ze er echt wel verstand van hebben.

Zorg ervoor dat jouw toegevoegde waarde duidelijk is voor je doelgroep

Dat maakt teksten onleesbaar. Totaal niet duidelijk. En je verdwijnt langzaam maar zeker in het drijfzand naast al die andere duizenden blogs en websites van andere coaches, trainers en dienstverleners. Goede webteksten zijn nog nooit zo belangrijk geweest als nu.

Zonde.

Jij bent niet voor niets een bedrijf gestart. Je wil een klein stukje van de wereld verbeteren. In behoeften voorzien die jij hebt opgemerkt en je werkt daar hard voor.

Als oud-journalist met 15 jaar ervaring geloof ik in doorvragen, jouw verhaal helder krijgen. Als tekstschrijver koppel ik dat verhaal aan de behoefte van jouw klant waar we teksten van maken die ráken.

Zodat bezoekers je teksten gaan lezen, naar beneden scrollen op zoek naar die volgende zin. Willen weten wat jij voor hen kan betekenen. En daar actie op ondernemen.

 

Wat je over mij moet weten

  • Ik ben direct. Dat is de Rotterdamse in mij, ook al woon ik door de liefde inmiddels al 4 jaar in Limburg. En tegen dat directe, daar moet je tegen kunnen. Maar ik hoor van mijn bonuskinderen vaak dat ik best lief ben.
  • Je moet niet bij mij zijn als je iemand zoekt die het altijd met je eens is of die alleen maar je ideeën moet bevestigen. Doe dat jezelf niet aan.
  • Ik neem altijd jouw klant als uitgangspunt. Niet jou. Jouw klant staat centraal in de teksten. Okay, behalve op de over-mij pagina dan.
  • Ik schrijf geen teksten voor bedrijven die woekerpolissen, of diensten verkopen waarbij mensen opzettelijk pijn worden gedaan om zo geld te verdienen.

Wat ik nog kwijt wil

Ja, webteksten zijn ontzettend belangrijk. Om hiermee aan de slag te gaan moet je exact weten waar je voor staat, wat je komt brengen en wie je doelgroep is.

Weet je dat (nog) niet, dan is de investering in webteksten nog niet de juiste.

Jij hebt je verhaal al wel helder? Weet waar de pijn zit bij je klanten? En je kan niet wachten om aan ze vertellen hoe jij ervoor zorgt dat ze hun doel behalen?  Geweldig! Laten we van jouw input winstgevende teksten maken.

Winstgevende teksten

Voor ondernemers in de dienstensector die op hun website willen laten zien waar ze voor staan.
Maar vooral, wat je de ander te bieden hebt.
Die een homepage willen die in één oogopslag duidelijk maakt hoe jouw klanten hun doel kunnen halen.
Salespagina’s die lekker weglezen. 
En een over-mij pagina willen waar bezoekers maar één conclusie kunnen trekken. Bij jou moeten ze zijn!

 

Krachtige copy in een uur

Samen werken aan dat ene belangrijke stukje tekst. Die zinnen op je homepage waar je je eigenlijk voor schaamt. Of dat social media bericht waarmee je de zaal of je workshop vol wil krijgen.
Door de vragenlijst die je van te voren krijgt weet je precies wie je wil bereiken en wat hun problemen zijn.
Jouw teksten omgetoverd in een must-read waardoor bezoekers niets anders kunnen dan op die gewilde button klikken.

 

Laat jouw bedrijf zich niet vangen in één dienst?

Laten we samen kijken hoe jij het beste kan groeien online