Helder verhaal. Winstgevende teksten.

Leer de behoefte kennen van je doelgroep. Zet deze om in teksten waar je klant centraal staat en krijg een webteksten die leads opleveren.

Je website is er voor je bezoekers. Daarom is het belangrijk dat jouw website inspeelt op de behoefte van je bezoeker. Dat doe je vooral met de inhoud. Met een helder verhaal. Met teksten waarin jouw klant centraal staat. Op de juiste plek zodat het ook daadwerkelijk gelezen wordt en je meer leads oplevert.

Anke Lommen

“Wat is mijn waarde voor anderen? Dat werd me na het samenwerken met Esther pas echt duidelijk. Haar kennis, kunde en positieve vibe gaven mij een boost om anders te kijken naar de inhoud van mijn website. Een absolute aanrader want de inhoud van je pagina is net zo belangrijk als de vormgeving.”

Voor ondernemers in de dienstensector die alles uit hun website willen halen. Die professioneel voor de dag willen komen. Die snappen dat websitebezoekers het resultaat van hun dienst willen weten. Na onze samenwerking weet je wat bezoekers op je website komen doen en heb je pagina’s waar de behoefte van de klant voorop staat en SEO niet vergeten is. Je bedrijf zal opvallen. Omdat jij één van de weinige ondernemers bent die snapt dat jouw website niet om jou draait maar om de bezoeker.

Het probleem

Veel websites gaan vooral over het bedrijf.
Welke diensten ze hebben.

Wanneer en hoe het bedrijf is ontstaan.

Of een hele hoop marketing termen die eigenlijk niets zeggen.

Maar zeg eens eerlijk.
Zou jij nog een keer met iemand gaan uit eten
die de hele avond alleen maar over zichzelf praat.

Die geen één keer aan jou vraagt hoe je dag was.
Onder het praten het eten van je bord pikt.
En op het moment dat jij eindelijk wat kan zeggen, snel een zin begint over iets wat absolúút niet interessant is. Voor jou.
“Was gezellig! Doen we snel nog een keer!”

Mooi niet, denk je. Maar je zegt niets.
Je zwaait en loopt weg.

Dat is precies wat jouw bezoeker ook doet. Hij is verveeld en loopt weg.

Waarom?
Er is geen aandacht aan hem besteed.

Er werd niet gepraat over het doel wat hij voor ogen heeft.

De frustraties die hij heeft.

Laat staan het verlangen wat diep in hem sluimert.

Jij was te druk.

Met over jezelf praten.

En nu loopt hij weg.

De oplossing

Focus op de klant.

Niet op jezelf.

Duik in de wereld van je doelgroep.

Nee, niet de sociaal demografische gegevens.

Concreet. Doel. Verlangen. En waarom het niet lukt.

We benoemen het resultaat. Van jouw diensten. Voor hen.
Zodat website bezoekers jouw aanbod snappen.
En zien wat het voor hen op kan leveren. Liefst in één oogopslag.

Zo krijg je het voor elkaar

Terug naar de kern

Geen marketing. Buzzwords die in je teksten verwerkt moeten worden. Maar dé Klant. Jouw doelgroep. Hun doel, verlangen en frustraties.

Helder verhaal

Het probleem dat je oplost, het resultaat van jouw diensten. Het resulteert in een helder verhaal omgezet in teksten die ráken.

Juiste
plek

De juiste tekst op de juiste plek op je website. Zodat bezoekers je tekst zien en vooral lezen.

Waar we mee aan de slag gaan:

  • Hoe gedragen bezoekers zich online.
  • Jouw doelgroep – doel, verlangen en frustratie.
  • Taalgebruik van je doelgroep.
  • Jouw dienstenpagina- wat is het resultaat van jouw dienst.
  • Die éne regel tekst waardoor je meer verkoopt.
  • Usability- staat het op de juiste plek.
  • Wervende tekst over jouw diensten op de homepage zodat bezoekers doorklikken.

Wat je krijgt:

  • Inzicht in hoe mensen zich online gedragen en hoe je daaropin kan spelen.
  • Inzicht in hoe mensen zich online gedragen en hoe je daaropin kan spelen.
  • Jouw verhaal – helder, concreet en gericht op je doelgroep.
  • Dienstenpagina’s die in het teken van de doelgroep staan.
  • Geen ellenlange trajecten maar duidelijke heldere sessies met resultaat

Helder traject

Geen ellenlang traject met onnodige onderzoeken en een wazig resultaat. Je weet van tevoren wat we gaan doen en wat je krijgt.

Vakinhoudelijke expertise

Geen generalist die van alles een beetje kan maar focus op doelgroep denken en copywriting.

Concrete tips

Je wordt niet geïnterviewd waarna je teksten voorgeschoteld krijgt waar je het mee moet doen. We gaan samen aan de slag. Jij levert informatie. Ik maak de teksten.

Je weet dat het anders moet

Naast het schrijven van teksten heb je ook nog zo veel andere dingen te doen. En dus komt het volgende week wel. Of volgende maand.
Tussendoor google je nog wel even op webteksten schrijven. Dan moet het lukken. Maar als ze er dan staan. Tja…

Wat zou je het opleveren als je wel teksten had die afgestemd zijn op je doelgroep. Als jouw bezoekers je aanbod binnen die 3 belangrijke seconden die ze jouw website geven, snappen? En als jouw teksten nét die potentiele klant over de streep trekt en daadwerkelijk klant wordt.

Investeer in jouw verhaal. In je doelgroep. En krijg teksten die wel raken.

Het gesprek is gratis en verplicht je tot niets.

Voor een helder verhaal dat winstgevende teksten oplevert

Neem contact op

esther@decontentagency.nl
+31 6 23 33 38 22